De basis
Voordat Call-League voor jou aan de slag gaat, volgt er een eerste vrijblijvende kennismaking bij jouw bedrijf. Tijdens deze afspraak hoor ik graag wie jij bent, hoe je commercieel team werkt. Hoe zit jouw markt in elkaar? Wat is jouw uitdaging en wat is je wens? Wat maakt jouw bedrijf uniek? Wat zijn jouw commerciële verwachtingen? Wie zijn jouw concurrenten en wat maakt hen uniek? Wie zijn jouw (potentiële) klanten, wat is hun behoefte en past jouw dienst/concept/product daarbij? Wat gaat Call-League eventueel oppakken en uitvoeren? Al deze zaken zoeken wij samen eerst uit.
Zie het als een gezamenlijke presentatie, een stuk voorwerk. Zo leer ik jouw bedrijf kennen om optimaal voor jou en je collega’s te kunnen werken en als verlengstuk van jouw organisatie te kunnen fungeren. Zodra je een goed gevoel bij Call-League hebt, gaan wij brainstormen over de beste manier hoe ik mijn werkzaamheden tijdelijk dan wel voor langere tijd aan je kan verbinden. Hieruit volgt een gericht voorstel voor jouw situatie en een reële kosteninschatting om de dienstverlening tot een succes te maken. Kun jij je hierin vinden, dan ga ik aan de slag.
Jouw kader
In samenspraak bespreken we welke branches, sectoren, organisaties en contactpersonen benaderd gaan worden.
Op basis van onderzoek, jouw input en mijn werkzaamheden werken we aan het bereiken van de afgesproken doelstellingen.
Call-League acquisitie
Nu gaat Call-League voor je aan de slag. Ik maak afspraken voor jou! Op basis van mijn drijfveren contact maken om over jouw dienst/concept/product te praten. Vragen te beantwoorden en gesprekken te voeren. In mijn gespreksverslagen vind je alles wat je nodig hebt voor een degelijke voorbereiding. Zo ben je goed geïnformeerd voor je gesprek aan tafel.
Rapportage
Tijdens mijn werkzaamheden krijg je wekelijkse terugkoppeling en ontvang je uitgewerkte gespreksverslagen met up to date bedrijfsinformatie. Daarnaast ontvang je een wekelijkse rapportage met het aantal gemaakte afspraken, aantal gesproken personen met melding aantal effectieve gesprekken, aantal informatieverzoeken.
Tevens de bedrijven/contactpersonen die geen interesse hadden met uitleg staan in de rapportage. Na een vooraf vastgestelde periode stuur ik je een lijst met bevindingen en conclusies toe en neem ik deze graag persoonlijk met je door.